Novi Sad
17.05.2011.
08:06 > 09:24
Grad je počeo sa projektovanjem petog novosadskog mosta, iako nisu završili ni četvrti.
  • Sprdacina

    19.05.2011 15:27
    s narodomo i nASIm parama!
    aaaaaaaahhaahhahahahahahahahahhahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ljudi, idu izbori, jasno ko dan cim su se ovi razmahali da namaknu sto vise!
  • mona bona

    19.05.2011 11:40
    novi (sad) bosanski
    ...vala, treba ce tu jos cuprija i tunela, bolan! ocas po janjad i rakiju, na zadusnice i brzo nazad na pasuljiste...
  • autonomni

    19.05.2011 09:39
    ali od mozga
    Planiraće i projektovati oni još koješta a za to vreme ljudi rade i grade a ovi koji sada jašu u pokrajini nisu u stanju ni da svetla na petrovaradinskoj dugi nameste
    Beograd završava svoje mostove i gradi nove dok naš šljam trpa pare od projekata po privatnim računima a radovi neće početi u skorijoj budućnosti

    Hoćete jpš egzaktniji primer?
    Pogledajte kada je završen TV toranj na Avali a kako i na čega liči ona ruševina na Iriškom vencu?
    Treba li još primera?


    Tuneli,aerodromi, tramvaji, kosmodromi i orbitalne stanice ...Treba onom nesrećniku javiti da ne poteže put do Amerike i plaća 200 soma dolara za džabe kad će Pajtić, Čanak i ekipa sagraditi kosmički centar ''Kejp Opačić-Kostić'' ili skraćeno ''KUM III do pola IV'' u Veterniku
  • Сремац

    19.05.2011 09:12
    ПЛАЋАЈУ НАШИМ НОВЦЕМ ОНО ШТО НИКОМ НЕ ТРЕБА
    Надам се да ће се овај мост звати МАРИЈЕ ТЕРЕЗИЈЕ,али поента је у томе што ова власт троши паре на оно што ником не треба,или бар у догледно време није неопходно.Зашто нису загризли у озбиљне проблеме као што је студија о регионалном повезивању система водоснабдевања,развојни програми мелиорација ширег подручја града,коришћење заливних система,пловидбе каналима и Дунавом,претварање градића у туристичку зону попут Будима,претварање приземља објеката на кеју у локале за продају сувенира,старе занате,галерије,винотеке,пивнице...О марини и комплексу за пречишћавање отпадних вода,термалним водама,бродоградњи јахти...НИШТА,али ето вам идеја.
  • garf

    18.05.2011 08:56
    koliko ja znam taj most je bio planiran jos 50tih godina proslog veka.
  • gobo

    18.05.2011 08:46
    uf ala ste se svi drznuli na naziv firme. sve ja to znam samo sto sad neko koristi to ime sto se koristilo pre 30 godina.sad da li to dovodi u zabludu nekog to je druga stvar. da li su smestene u istoj zgradi i slicno....
    nazalost nema vise kamena na zelenom proplanku ispred te zgrade sa nazivom URBIS.

  • Voja

    17.05.2011 22:17
    Ponavljam komentar
    Za 121 i 28 miliona dinara, moglo se i može se kupiti puno cevi. Onda sve cevi na gradilište i hajde da svaki dan zavrnemo i zavarimo po 100 metara cevi. I eto nas za godinu dana laganim radom na drugoj strani Dunava. Gotov most. Ali nekome bi ostali prazni džepovi a narod bi se vozio preko novog mosta e ne može.
  • petrovaradinka

    17.05.2011 21:48
    sramote vojvodjanske
    Pa Vojvodina, odnosno Novi Sad, a pogotovu Petrovaradin treba da se stidi svoje vlasti.Pa nisu u stanju ništa da urade kako treba.Neće oni taj jadan Žeželjev most uraditi nikada, ni obilaznicu oko jadnog Petrovaradina čiji se meštani nalaze kao u getu. Od kojih para kada sve potrošiše na razmatranja, projekte, tendere i ko zna gde još.Gosn Pajtić i ostali su su svuda "u sve se mešaju" a ništa se ne vidi korisno za narod o kom toliko brinu. Kako misle da zaposle tu silnu omladinu jadnu, da im pruže priliku da se dokažu kao sposobni ljudi a ne samo da ih kritikuju.

  • Живко

    17.05.2011 19:53
    Ниједан од понуђених одговора
    Људи раде оно што најбоље знају, продају празна обећања. Питање је само колико људи могу поново преварити.
  • novosađanka

    17.05.2011 17:34
    koje bajke
    Ama šta (nam) je sa drumsko-železničkim,kojim ide želj.pruga,a vezan je za koridor 10?! U kakvom je tužnom stanju već godinama,ko i kada će njega da sredi? A oni o nekom novom!? Pa to je zbilja strašno!
  • 17.05.2011 17:34
    Nešto skupa ta studija izvodljivosti...
    Most na tom mestu je za sada totalno ne potreban, možda za nekoliko godina kada se Veternik, Futog, Begeč itd gušće nasele pa veliki broj ljudi bude prelazio preko dunava u Ledince, Kamenicu, Beočin itd. I to sve obradno. Za sada most Slobode sasvim zadovoljava potrebe jer nema na njemu velike gužve kao npr. na Dugi kojoj je potrebno rasterećenje. A potrebniji je mosta na mestu Žeželjevog mosta da nema više čekanja.
    Ovaj most koji sada planiraju treba da bude čisto pranje para.
  • Zoltan

    17.05.2011 17:26
    Treba imati plan. I još mnogo toga.
    Bez plana će neko drugi graditi ko već ima (drugačiji) plan ili ko nema NIKAKAV plan. Kao novopečeni gradjevinari JER NIJE BILO(?) URBANISTIČKOG PLANA I NIJE BILO NIKOGA DA SPREČI LOŠ PLAN - a bilo je love.
  • Tiberius

    17.05.2011 15:26
    sudeci po komentarima novosadski palanacki mentalitet nikad nece umreti. dragi moji zivimo u 21. veku, onaj cisti, bezbedni, nedodjoski (ako bas insistirate) novi sad od ranije ne postoji vise. prestanite da pljujete i predlozite neko konstruktivno resenje. jos bolje, glasajte za nekog ko ce nesto uraditi.
  • sosa

    17.05.2011 15:07
    @ Gobo
    Šta je privatno, a šta je javno...mmmm...S obzirom da se direktor Urbanizma odomaćio u fotelji, kao da mu je baba ostavio u amanet, prosto je "privatizovao"...A posebno buni činjenica da Urbanizam vrlo radi u interesu privatnih investitora, pa ne retko i na štetu grada - javnog interesa...Aleksandar je veliki, znaš već, Aleksandros Megalos!
  • Lusi NS

    17.05.2011 14:50
    @Gobo:niste dobro informisani,osamdesetih godina,prošlog veka URBIS je bio državno preduzeće.Što se tiče odlaska u sremska sela,žitelji Veternika,Futoga,Begeča itd.idu preko Hrvatske,što je često prava gnjavaža.Kad idete kolima naši carinici kad im je dosadno vrše pregled vozila,ako idete autobusom,morate voditi računa,da iz Bačke Palanke autobus za Vizić i Neštin ide TRI puta dnevno.Tako blizu a tako daleko.Pred svake izbore slušamo,kako će se graditi most između Futoga i Begeča,obećanja ništa ne koštaju.
  • Natasa

    17.05.2011 14:33
    Ma kakvi mostovi!
    Mislim isto sto i Vegan,da pare nisu "bacene",nego su zavrsile u necijim dzepovima,nadam se na ravne casti,a mozda i ne,jer sad traze pravdanje za nov projekat! Sramota bi trebalo da ih bude,sto nas u lice lazu i svasta mazu,a mi smo jos ludji sto u takve price "verujemo",i nista ne preduzimamo!!!
  • roki

    17.05.2011 14:33
    ljudi moji dali je to moguce,sto bi rekao Mladen Delic,al u ovoj jadnoj srbiji sve je moguce,ovu drzavu zaista vode imbecili a mi narod postali smo pored njih retardirani kad ovo sve podnosimo bez bilo kakve reakcije,ovim putem zamoljavam konzule bilo koje ambasade da mi odobre prihvat njihovog drzavljanstva samo da ne budem deo ove jadne nase istorije.
  • Vukajlo

    17.05.2011 14:14
    @ Gobo
    Da si malo pazljivije procitao ono sto sam napisao mogao si videti da sam pisao o 1980-im godinama a tada je URBIS bio drzavni tj. gradski a URBANIZAM koji spominjes je bio samo jedan od mnogih zavoda koji su cinili URBIS. To je bilo vreme OUR-a, OOUR-a i SOUR-a a URBIS se u to vreme bavio poslovima planiranja, izgradnje i uredjenjem grada. URBIS o kojem ja pisem i "URBIS DOO" na koji ti mislis nisu iste firme. Zgradu preko puta SPENS-a kod fakulteta stariji Novosadjani i dan danas zovu URBIS jer je tu bilo sediste preduzeca. Danas se izmedju ostalog u toj zgradi nalazi recimo i INFORMATIKA kao i jos nekoliko preduzeca.
  • milojko

    17.05.2011 14:04
    Novosadski mostovi
    Šta se dešava sa početkom gradnje trajnog drumsko-železničkog mosta(polu-mađar polu-u.....)
  • Sale

    17.05.2011 14:01
    "New Now" Bridge :)
  • Vladimir

    17.05.2011 13:51
    A di je moja ulica?!
    Dok vi gospodo nama prodajete muda za bubrege, ja obuvam kaljace da prodjem kroz svoju ulicu u prvoj gradskoj zoni.
    Ulica se zove Petra Drezgica, navratite ponekad, ali ako je u zadnjih par dana bilo kise, ponesite kaljace, ili vam pak mogu svoje iznajmiti.
    Pa ovde ni taxi vise nece na poziv da dolazi....
  • branislavNS

    17.05.2011 13:43
    m o s t ? ? ?
    To su skupe invesatice za Novi Sad.Bolje bi bilo da naprave most Futog-Fruška Gora i time zavrse i tu relaciju povezivanja zapadnog dela F.Gore,to bi bila prečica za mnoge putnikeai same stanovnike.Frapirao sam se kad sam čuo da neka sela na F.Gori pripadaju opstini B.Palanka,tako da bi otisli do svoje opstine,blize im je da predju u Hrvatsku.
  • Aleksa

    17.05.2011 13:39
    Korekcija na Xm-ov komentar...
    Dunave otvori se, suviše je ovde Alibaba i Ajduka...
  • Jogi Letač

    17.05.2011 13:11
    Finasiranje studije opravdanosti, lep način za prelivanje para u nečije privatne džepove... A što se tiče mosta, taj most treba, jer teretni saobraćaj preko Dunava iz Novog Sada može preko Beške. Ah da zaboravio sam drumsko-železnički-privremeno-demontažni-moralno-superiorni-... Radi se o trasi od auto-puta preko Dunava do tunela kroz FG. Samo što to kod nas će biti nikad a možda ni posle, sudeći kojom brzinom završavaju auto-put do Subotice. Ali ne treba ih krviti - težak teren, ko je video u tolikoj ravnici da se pravi auto-put?
  • vegan

    17.05.2011 13:10
    Pogresno
    Novac ne moze biti "bacen". Novac je nasao put u neciji dzep. veci je problem sto vi novinari nemate petlju da istrazujete dalje, vec nas obasipate ovim informacijama, koje i sami znamo. Treba daleko vise da se trudite.
  • Petar

    17.05.2011 12:28
    A da mi....
    ....izbetoniramo ceo Dunav, ili još bolje da sroljamo Frušku Goru u Dunav i lepo poravnamo, pa nam neće trebati ni mostovi ni tuneli?
  • Bikonovich

    17.05.2011 11:49
    ?
    A gde je treci? Zeleznicki je najvazniji. Kakvi mozgovi.
  • 17.05.2011 11:45
    predlazem da predjemo odma na deveti i da se zove most evrope i dembelih dnevnica
  • gobo

    17.05.2011 11:28
    Vukajlo, URBIS je privatna firma a URBANIZAM javno preduzece.
    velika razlika
  • Bob Rock

    17.05.2011 11:19
    Pa ako imaju obraza da pricaju o tunelu kroz F. Goru...sto ne bi i o mostovima? Sledeci projekat je skretanje toka Dunava, pretvaranje Ribarskog ostrva u lansirnu stanicu i organizovanje turistickih letova u svemir... Pa sta ih kosta? Ko im posle svega veruje, toliko je blesav da ce sve da proguta...
  • Mlađa

    17.05.2011 11:13
    Bliže se izbori pa vladajuća koalicija mora da obeća bolji život narodu koji veruje u bajke, Evropu, porast životnog standarda...
  • Dr Petrović

    17.05.2011 10:59
    Lopovi će sve pare da spiskaju...
    Prvo na most, a posle na lekove.
    Hej, lopovi, nećete biti srećni sa tim parama.
    To su pare koje pripadaju generacijama koje tek treba da dođu. Od njih otimate. Od potomaka. Vaši očevi, dedovi, pradedovi... sigurno ne bi bili srećni sa vašim delima.
    Ukinite više tu sebičnost i samoživost.
  • Vukajlo

    17.05.2011 10:52
    Jos pre vise od dvadeset godina na SPENS-u je tadasnji ZIG ili kako se to vec zvalo u to komunisticko vreme izlozio maketu tog mosta sa svim planovima. Posle toga ti planovi, crtezi i ostalo su mogli da se vide u holu URBIS-a. Ovi na vlasti kao da su otkrili Ameriku, predstavljau nam most koji je ovaj grad svojim gradjanima predstavio jos osamdesetih godina proslog veka. Ove nazovi studije izvodljivosti su najbolji nacin za pranje i kradju novca. Ako je grad osamdesetih dosao do toga da je taj most izvodljiv sta sada ovi sviraju u onu stvar. Znaju da nikada nece biti izgradjen i zato ce platiti nekom svom koji ce posle godinu dana proucavanja i analiziranja reci ono sto mi svi vec znamo i onda ce nam grad reci da je po studiji izvodljivosti most neizvodljiv. Znaju oni da ga nece graditi, ali ajde da uzmu koju paru na studiju izvodljivosti.
  • Хм

    17.05.2011 10:25
    О Земљо, отвори се...
  • Ivana

    17.05.2011 10:21
    Komšinica gradonačelnika NS-a
    Biće projekata i za 6 i 7 i 8 most, pa to je normalno za Bojana Pajtića i njegovog kuma Rodnija (Igor Pavličić), u slobodno vreme gradonačelnika Novog Sada.
    Novosadskog Rodnija možete svaki dan da vidite kako između 9.00h i 9.30h ujutro izlazi iz svoje zgrade i kreće na doručak i kaficu u resoran STRATUS, gde mu se supruga (prodavačica šešira) priključuje obično od 10.00h do 10.30h.
    Tu oni obično uživaju sve do nekih 12.00h, pa tek potom kreću na "neki" posao...
    E pa sada znamo da verovatno Rodni ide da projektuje nove mostove i tako sve u krug!!!
  • NOVOSAĐANIN

    17.05.2011 10:18
    I ŠESTI MOST
    Ovo je dodatak komentaru ‚‚Četvri-Peti‚‚.
    Šesti most je predviđen između Petrovaradina i Kaćke petlje na putu Ruma-Novi Sad-Autoput do Zrenjanina.
  • 17.05.2011 10:11
    jos jedan most koji ce nas povezati sa evropom a deci politicara omoguciti da brze stignu do aerodroma dok mi gladujemo
  • NOVOSAĐANIN

    17.05.2011 10:10
    ČETVRTI ILI PETI MOST
    Gradu pod hitno treba jedan most između ‚‚Veternika-Futoga‚‚ i ‚‚Rakovaca-Beočina‚‚ koji bi približio Sremsku stranu. Kasnijom izgradnjom putne mreže taj most bi bio povezan sa putem Novi Sad-Bačka Planka i preko bulevara Europa na auto put Subotica-Beograd.Mislim da netreba posebno objašnjenje koliki privredni značaj bi to donelo celoj regiji.
    Nikakva studija ne može dokazati opravdanost mosta u nastavku bulevara i Sr.Kamenice da na rastojanju od 4 km bude pet mostova.To nema ni u najrazvijenijim bogatim gradovima sveta.
  • Jelena

    17.05.2011 09:32
    hihihi
    kažu: "Da nije tužno, bilo bi smešno"

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna